Google spune despre titlul produsului în felul următor “Folosiți atributul title [titlu] pentru a identifica clar produsul vândut. Titlul este una dintre cele mai importante părți ale anunțului sau ale înregistrării gratuite. Un titlu relevant și precis ne va ajuta să afișăm anunțul utilizatorilor potriviți.”
STRUCTURA TITLULUI
Un titlu standard în campaniile Google Shopping ar trebui să conțină următoarele:
Produs + Brand + Mărime/Greutate + Culoare + Sex/Vârstă + Material
5 Exemple de structuri pentru titluri pe nișe:
- Fashion – Produs + Brand + Sex + Culoare + Marime + Material
- Consumabile – Produs + Brand + Greutate/Volum/Bucăți
- Home&Deco – Produs + Brand + Mărimi/Greutate
- Cărți – Titlu + Autor + Editura
- Produse sezonale – Ocazie + Produs
CSS DISTRICT
În platforma noastră prin serviciul CSS District crearea acestor structuri de titluri din feed-uri este foarte ușoară. Poate fi facută manual sau automat prin filtrarea produselor pentru orice câmp doriți.
CELE MAI BUNE PRACTICI
- Folosește toate cele 150 de caractere. Titlul tău va fi folosit ca produsul să coincidă cu căutarea utilizatorului. Include cele mai importante detalii care definesc produsul tău.
- Pune cele mai importante detalii la început. Utilizatorii văd doar primele 70 de caractere sau mai puțin în functie de rezoluția device-ului care îl folosește.
- Evită felurile de a atrage atenția ca și UPPERCASE, simboluri, tag-uri HTML sau texte promoționale.
CONCLUZII
Scrierea unui titlu perfect pentru campaniile Google Shopping este un task obositor. Este nevoie de foarte multe teste să înțelegem cum caută utilizatorii produsele noastre. Un titlu optimizat poate dubla CTR-ul și să aducă mai multe conversii.