Close
adwords-dc

De ce să folosești Google AdWords?

 

Ai creat un site uimitor, creezi context minunat, ai conturi în rețelele de socializare și faci tot ce îți stă în putință cand vine vorba de a-ți captiva audiența. Dar dacă nu utilizezi Google AdWords prezența ta online e slabă.

Bineînțeles, primești câteva like-uri aici și acolo pe Facebook. Postările tale primesc repostări din când în când și, bineînțeles, site-ul tău are câteva sute de vizitatori pe lună. Dar îți pot garanta că aproape toate astea sunt posibile fiindcă ai câțiva urmăritori loiali sau ai început să faci reclame postărilor de pe Facebook din când în când. Așa că da, ar trebui să mai muncești puțin la prezența ta online.

Dacă nu poți să captivezi noi clienți, afacerea ta nu va rezista mult timp.

Dar dacă ți-aș spune că ratezi o mare oportunitate să captivezi oamenii care nici măcar nu au auzit de tine. Ce ar fi dacă ți-aș spune că există un instrument ce ar putea să-ți găsească cu o acuratețe uimitoare potențiali clienți? Cum ar fi dacă ți-aș spune că există un instrument ce ar putea să-ți crească traficul de apeluri, să atragă mai multe vânzări și să îți facă cunoscută marca? Ai să-l ai, nu-i așa?

Acel instrument este Google AdWords și suntem pe cale să-ți spunem 10 motive de ce afacerea ta are nevoie să-l folosească.

Google AdWords îți permite să ajungi la clienții tăi cand au nevoie de tine.

Nu contează cât de mare e compania ta, este esențial să fii găsit pe prima pagină atunci când compania ta este căutată pe Google. În publicitatea intensă din zilele noastre, cu un ritm extrem de rapid, trebuie să fii numărul unu sau vei pierde.

Trebuie să fii văzut exact în momentul când cumpărătorii îți caută serviciile, produsele, ofertele, informațiile sau locația. Acesta este cunoscut ca marketing cu scop. Marketing făcut exact la momentul când cumpărătorul îți caută serviciile sau produsele. Marketingul cu scop nu este doar deștept, este evident profitabil. Cu Google AdWords până și micile afaceri pot concura cu experți ai SEO-ului.

Google AdWords este ușor de măsurat.

Problema cu majoritatea reclamelor e ca nu pot fi măsurate. Bineînțeles, poți să te întrebi mereu cum te-au găsit clienții, dar asta necesită timp. Cu Google AdWords fiecare vizionare, fiecare impresie, fiecare vizitator al site-ul tău poate fi găsit și folosit pentru a-ți îmbunătăți reclamele online.

Google AdWords este de asemenea grozav pentru că îți dă opțiuni personalizate pentru a găsi și a-ți măsura toate campanile într-un singur dashboard. Poți să stabilești și să găsești scopuri pentru Return on Investement(ROI), trafic pe website, Brand Awareness, vânzări și conversii.

Poți să vezi ce cuvinte cheie au cele mai bune rezultate, momentele când  reclamele tale performează cel mai bine, ce titluri primește cele mai multe vizionalizări, rata de conversie și altele. Chiar poți să-ți conectezi site-ul la Google Analytics pentru a vedea ce pagini sunt vizitate cel mai des de pe site-ul tău. Google te poate învăța mai multe aici.

Plătești doar pentru rezultate.

Google AdWords este probabil singura reclamă unde primești exact pentru ceea ce plătești. Din cauză că în Google AdWords  plătești pentru click, nu plătești până ce un potențial cumpărător intră pe o reclamă care îți aparține.

Nu există cerințe minime.

Google AdWords nu-ți cere să plătești sute de dolari în ordine să ajungi la clienții potențiali. Dacă vrei să-ți bagi degetul și să încerci Google AdWords poți să plătești chiar și 1 RON. Asta probabil nu-ți va aduce rezultate, dar e clar că este alegerea ta.

AdWords îți permite să ajungi la nivel local. Treci de dificultăți și ajungi direct la potențialii clienți. Cu targeting de locație dai opțiunea afacerii tale, chiar daca e locală (un restaurant al cartierului) sau regională (centru de sănătate), sa fie vazută de clienții tăi.

AdWords îți permite să țintești bazat pe țară, zone dintr-o țară și chiar în funcție de o anumită rază pentru ca reclamele tale să fie arătate în acea zonă a afacerii tale (perfect pentru un cabinet medical).

De asemenea, poți ținti bazat pe informații demografice ca venitul, vârsta și genul. Așa că, dacă deții un magazin de înaltă calitate de haine pentru femei, poți ținti 10% din salariații zonei tale care sunt femei. Poți învăța mai multe despre targetul demografic de la Google.

Le poți arăta clienților tăi informațiile tale de contact.

Cu extensii ale reclamelor îți poți dezvolta Google AdWords-ul tău cu numărul de telefon, adrese, aplicații de descărcat, link-uri cu site-ul, comentarii și multe altele. Cel mai bun lucru este că nu mai costă și, ca și reclamele, ești taxat doar când cineva dă click pe ele.

Poți primi specific.

AdWords este bazat pe cuvinte cheie. Cu atât cât cuvintele tale cheie (fraze cu cuvinteie cheie) sunt mai căutate, Google îți va clasa reclamele mai bine.

Acest lucru este atunci când cunoașterea clienților devine așa de importantă. Pune-te în locul lor. Ce caută ei atunci când îți caută servicile sau produsele?

Google’s Keyword Planner este de asemenea o unealtă grozavă pentru acest lucru. Te poate ajuta să decizi ce cuvinte cheie ar putea fi cele mai bune sau cum ar putea performa.

Ajungi la mobilele clienților.

Când vine vorba de reclame, mobilul a devenit rege. Mobilul este acum mai popular când vine vorba de a căuta decât desktop-ul, cu un zdrobitor timp pierdut pe rețelele digitale de 51 % din aparatele mobile. Aceasta este o statistică pe care o ignori pe riscul tău.

Google AdWords îți dă o gramadă de unelte de optimizare ce îți permit să țintești și cu reclame cu imagini și cu reclame cu text.

Ca exemplu: Dacă faci reclamă pentru un restaurant local, clientul tău s-ar putea să se plimbe prin zonă și să caute “cele mai bune locuri de mâncat de lângă mine”. Dacă ți-ai optimizat pentru mobil reclama, va fi arătată prima și el va deveni un client care plătește.

Google AdWords îți permite să rulezi mai multe campanii în același timp.

Unul dintre cele mai bune lucruri la Google AdWords este acela că poți rula multiple campanii de reclame pentru fiecare dintre obiectivele de marketing pe care le ai.

Să zicem că deții un magazin de haine pentru femei, poți rula reclame pentru:

  • Jachete
  • Pantaloni
  • Și rochii

 

Poți seta 3 campanii diferite pentru fiecare dintre produsele țintite.  Atunci poți seta grupuri de reclame multiple în fiecare campanie. Grupele tale de reclamă vor arăta cam așa:

  • Jachete – Jachete de blug, Jachete de iarnă, Jachete de ploaie
  • Pantaloni – Pantaloni de ioga, Blugi, pantaloni scurți
  • Rochii – Rochii de mireasă, Rochii de seară , Rochii scurte

 

Învață mai multe despre cum funcționează grupurile de reclame.

Google AdWords îți dă ocazia să te îmbunătățești mereu.

Cu AdWords este mai ușor să-ți monitorizezi ROI-ul și să-ți ajustezi exemplarele pentru a obține ceea ce îți dorești și să-ți mărești câștigurile.

Google AdWords dă perspectivă afacerilor, îți permite să ajungi la clienții tăi ideali, conduce traficul și te ajută să-ți mărești afacerea utilizând cel mai mare mecanism de căutare din toată lumea, Google. Ești gata să-ți crești afacerea cu AdWords?

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *