
Câteva sfaturi despre un logo
Este greu să te gândeşti la o industrie unde logo-urile sunt mai importante ca în marketing. Marketing-ul este o afacere intens bazată pe imagini, unde aparenţele sunt totul. Clienţii se vor uita la modul în care te comercializezi, inluzând logo-ul ca un exemplu de cea mai bună muncă a ta. Asta înseamnă că comercializarea logo-urilor este una dintre cele mai importante părţi al succesului afacerii tale.
Oamenii care lucrează ca şi consultanţi, ştiu că logo-urile sunt peste tot în jurul nostru. Dacă te uiţi la maşina ta, încălţămintea ta, chiar şi la săpunul de vase, vei vedea un logo. Sunt şanse mari să fi ales aceste produse bazându-te pe logo-urile lor şi ce înseamnă pentru tine personal. Lumea noastră e acoperită de logo-uri, dar cu un motiv bun.
Logo-urile sunt cea mai bună cale a companiilor pentru a comunica şi a construi o relaţie cu cumpărătorii. De asemenea, punerea brand-ului pe marfă te poate ajuta să dezvolţi o relaţie cu oamenii care sunt viitori clienţi. Ai o identitate unică.
Este greu să explici logo-ul Nike cuiva căruia nu l-a văzut- cu toate acestea, majoritatea oamenilor îl asociează fără dubiu cu compania celebră de încălţări şi sloganul ei. Aceasta este puterea unei identităţi. Aceste brand-uri nu trebuie să ’urmeze regulile’ atât timp cât creează o identitate ce cumpărătorii vor ajunge s-o asocieze cu tine. A fi unic este singura modalitate de a ieşi în evidenţă într-o lume unde oamenii întâlnesc zeci de mii de logo-uri în fiecare zi.
Fii consecvent. Aceste logo-uri trebuie să fie consecvente cu restul brand-ului companiei şi de asemenea cu experienţa cumpărătorilor. Dacă reprezinți o acţiune comodă şi amuzantă, lasă atitudinea asta să fie exprimată în logo-ul tău. Asemănător, dacă eşti mai formal şi tradiţional, acest lucru trebuie explicat designer-ului tău de logo.
Încă un lucru de luat în considerare este alegerea culorilor şi formelor. Dacă există anumite culori şi forme care sunt folosite de-a lungul locaţiilor tale, asigură-te că acestea sunt folosite şi în logo-ul tău. Asigură-te că stilul dintre locaţiile şi logo-urile tale să fie consecvent pentru ca cumpărătorii să ştie mereu la ce să se aştepte.
Foloseşte-ţi logo-ul pretutindeni. Este foarte multă competiţie în această industrie, dar poţi ajunge în faţă prin a te asigura că logo-ul tău primeşte toată expunerea posibilă. Odată ce logo-ul tău este complet, ar trebui să fie inclus în toate comunicaţiile companiei, atât pe hârtie cât şi pe internet, de asemenea ca indicatoare, website-uri şi oriunde încap. Acest branding nu va face niciun bine companiei dacă logo-urile nu sunt văzute de potenţiali clienţi ce au abilitatea de a dezvolta sau frâna procesul afacerii tale.
Deoarece eşti implicat în această industrie, ar trebui să ştii cât de importantă poate fi imaginea. Gândeşte-te că proiecţia logo-ului tău este o cale prin care poţi comunica imaginea ta clienţilor tăi direct acasă, cu ajutorul marketingul prin email. Lasă un profesionist cu experienţă în domeniul design-ului să-ţi proiecteze un logo ce îţi va aduce atenţie pozitivă din partea comunităţii tale şi îţi va ajuta compania să-şi creeze o imagine ce îţi va aduce doar avantaje.