Close
slide_emailm2a

10 beneficii ale marketingului prin email

 

 

Marketingul prin email este utilizat de sute de companii de toate mărimile, de pe tot globul. Cei care nu sunt familiarizați cu această metodă de publicitate, s-ar putea să nu înțeleagă imediat de ce este așa populară printre companii, aparținând unei game variate de industrii. Mai jos, sunt enumerate 10 motive pentru  care marketingul prin email este văzut de mulți ca și un instrument vital al marketingului.

 

10. Cheltuieli scăzute

Unul dintre cele mai evidente beneficii ale marketingului prin email sunt cheltuielile scăzute față de metodele principale de marketing. Nu există costuri pentru printare sau timbrare și nu sunt prevăzute taxe în schimbul expunerii pe un anumit panou, revistă sau canal de televiziune. Specialiștii în marketingul prin email ar putea  să investească într-un program special pentru a le găsi și evalua automat email-urile. Garantat, acolo vor fi niște mici costuri pentru trimiterea simultană a câtoarva sute de email-uri, dar aceste costuri sunt cu mult mai mici față de ce te-ai aștepta să plătești folosind alte metode de marketing.

Țintește fani ai mărcii tale cu marketingul prin email.

 

9. Țintește fani ai mărcii tale

Marketingul prin email este singura metodă pe care cumpărătorii cer s-o primească. Majoritatea afacerilor utilizează o platformă care trimite mesaje doar celor ce s-au înscris ca să le primească. Această metodă permite o rată de convertire mai mare, având în vedere că țintește doar persoanele care deja au un interes asupra mărcii promovate. Bineînțeles este posibil să trimiți mesaje de marketing nesolicitate, dar probabil acestea doar îi va enerva pe cumpărători și va deteriora imaginea mărcii.

 

8. Segmentarea

Majoritatea specialiștilor în marketing ar plăti fericiți să se asigure că îi targetează doar pe cei ce au fost interesați de marca lor, însă agenții de marketing pot să facă un pas în față prin a trimite email-uri doar abonaților care îndelinesc anumite criterii. Dacă o franciză are o ofertă într-o anumită parte a țării, poate fi ușor aranjat ca email-urile să fie trimise doar celor care locuiesc în acea parte a țării. Dacă acolo este o vânzare de articole sportive, atunci doar cei care au arătat interes în sport pot să primească un email. Segmentarea listei de email-uri merge fantastic pentru mărci ce caștigă informații despre abonții lor. Studiile au arătat că agenții de marketing ce folosesc această tactică, adesea își îmbunătățesc rata de angajament, ca și rezultat.

 

7. Îndemnuri

Publicitatea prin email este foarte bună pentru a profita de cumpăratul impulsiv. Nu sunt multe platforme de publicitate ce permit cumpărătorilor să treacă de la a fi martorii unei oferte la a cumpăra un obiect cu doar două apăsări ale unui buton. Cu o tentantă îndemnare și un link direct către verificare, știrile prin email pot stârni vânzările ca nicio altă metodă.

 

6. Ușor de creat

Publicitatea prin email nu necesită neapărat o echipă mare sau o echipă tehnică pentru a reuși. Cu siguranță este posibil să înfrumusețezi campania prin email cu filme, imagini, template și logo-uri sofisticate. Însă, unele dintre cele mai renumite companii folosesc texte de email simple și comune, sugerând că contextul unui email este cel mai important lucru.

 

5. Ușor de găsit

Un alt beneficiu important în publicitatea prin email este acela că este ușor să vezi unde ai greșit. Majoritatea programelor de marketing prin email îți permit să urmarești deschis procentajul de accesări pe un anumit email, bazat pe lista de contacte și ratele de conversie, făcând ușor de observat cum poți îmbunătăți campania. De asemenea, aceste schimbări pot fi făcute aproape instant, printarea sau publicitatea prin difuzare necesită puțin efort pentru a fi modificate.

 

4. Ușor de distribuit

Abonații pot înainta afaceri briliante și pot să le ofere prietenilor cu doar o singură apasare de buton. Nu sunt multe instrumente de marketing ce pot fi distribuite așa ușor ca aceasta. Înainte să-ți dai seama, abonații pot deveni devotați total mărcii, focusați total în introducerea afacerii unei noi piețe.

 

3. Global

Ce altă platformă de marketing te lasă să trimiți instantaneu mesaje către sute de oameni din jurul lumii? Desigur, rețelele de socializare te pot ajuta să împrăștii vestea de-a lungul unei audiențe globale, dar nu se știe cine chiar citește conținutul.

2.Instantaneitate

Din cauza instantaneității unui email, o afacere poate să vadă rezultate la doar câteva minute de când au fost trimise email-urile. O vânzare de 24 de ore este un plan bun de marketing ce poate fi utilizat prin email, în timp ce creează o senzație urgentă și convinge abonații să ia o acțiune imediată. De obicei afacerile au de așteptat săptămâni până să vadă rezultatele vânzărilor pe urma printării sau campanilor de difuzare și, chiar și atunci, cum își vor da ei seama de ce produs a fost responsabil pentru vânzări?

 

1.  Randamentul investițiilor

În lumea afacerilor, rezultatele sunt fără discuție tot ce contează. Cu asta în minte, principalul motiv pentru care cele mai multe afaceri investesc în marketingul prin email este randamentul investiților. În 2011, Direct Marketing Association a estimat că de obicei marketingul prin email returnează 40 de lire pentru fiecare liră investită. Un număr de surse sugerează că aceasta este mai bună ca orice altă metodă posibilă. Atunci când iei în considerare punctele de vedere de mai sus este ușor să vezi de ce. Poate este timpul ca afacerea ta să înceapă să ia în considerare această platformă de marketing cu mai multă seriozitate .

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *